Pernikahan itu sunnah



Allah dah jadikan makluknya dalam dunia ni, semua nk berpasangan.oleh itu,,diri ini teringin nk berpasangan gak lah..kononya..semasa tgh xthu nk wat apa ni...aku gatai tangan nk share pic2 kawin,family aku...saksikan:..




 
yang suaminya tu sepupu aku...yang wife tu plak..kawan aku 1 sek..diaorang cinta jap je,,,terus kwin..alhamdulillah...dah aku dah dpt jadi aunty dah pun..


ni darah daging aku..adik aku..umur 19thun dah kwin..hubby dia 24thun...dialah pengantin sulong dalam umah aku..langkah 2 abg,,2 kakak..kakak n abgnya..bila ntah lah...she become mommy...xsabar nk jadi aunty dlm erti kata sebenar..hehhehe
ni...abg gie aku...spupu aku..wife dia ustazah..dia plak sempoi...putera solong mokyoh aku...

ni sepupu aku,yang depan tu.. wife dah mcm mix cina,yang hubby mcm mix pakistan..ank dah mcm mix omputih..yang wife ni adik abg gie...   













 p/s: orang yang bersabar Allah sayang kan...


























 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...